Routeplanner
Gelderlandplein eert generaties ondernemerschap met nieuwe campagne
Winkelcentrum Gelderlandplein lanceert een nieuwe campagne waarin vele generaties ondernemerschap centraal staan. Want achter veel vertrouwde winkels schuilt een familiegeschiedenis van vakmanschap, kwaliteit en toewijding.
Zo heeft Modehuis Blok hun winkel vernieuwd, als huurder aanwezig sinds de opening van Gelderlandplein, om jongere klanten aan te spreken en klaar te zijn voor de toekomst – onder leiding van Joost en Anne Marije, de derde generatie. Bij Bröring staat nu inmiddels de vierde generatie aan het roer, met Thomas als beddenspecialist pur sang. Vishandel Kroon zit al 44 jaar op Gelderlandplein, met drie generaties die de liefde voor vis delen. Ook bij Moorman House of Men heeft inmiddels de derde generatie, Dennis, versterking gebracht in deze herenmodezaak.
Bij Japanse & Koreaanse supermarkt Shilla, al 33 jaar op Gelderlandplein, zorgen moeder, dochter én zoon samen voor een groot scala aan Japanse en Koreaanse producten om onder andere expats een stukje home away from home te kunnen bieden. Zwartjes van 1883 verkoopt al sinds 1883 schoenen en doet dit sinds 1968 ook op Gelderlandplein, met inmiddels Floris als jongste generatie in de winkel . Bij Schoenmaker de Leest zet zoon Dani het ambacht van zijn vader voort, die het ook weer heeft geleerd van zijn ouders.
Alle ondernemers zijn gefotografeerd in de ‘etalage’ van hun winkel. De campagne laat zien dat Gelderlandplein meer is dan winkelen: het is een plek van verhalen, families en toekomst.